Správne informácie
Dnes prišiel ku mne pacient, kt. bol ošetrený špecialistom vo Svidníku a ten nariadil vyšetrenie v inej špecializovanej ambulancii. Vydal mu výmenný lístok a odoslal ho. Pacient zaklopal na druhú ambulanciu, kde vyšla sestrička pozrela sa na výmenný lístok a povedala: "tento neplatí, musíte ísť po druhý k obvodnému lekárovi". Pacient namrzený prišiel k nám do čakárne, kde si to pekne vysedel. Po objasnení situácie som volal danému špecialistovi, ktorý mi povedal, že počul vo večerných správach, že výmenné lístky teraz môže dať iba obvodný lekár. Následne sme kontaktovali pacientovu zdravotnú poisťovňu, ktorá toto tvrdenie vyvrátila. Špecialistovi bola daná situácia vysvetlená a ten pacienta vyšetril. Na záver: -vždy pri nejasnostiach kontaktujte ihneď svoju zdravotnú poisťovňu a vyhnete sa zbytočnému čakaniu. Pomôžete tým búrať mýty a "správne informácie".